28.5.07

Grand Bay Poker blacklistille

Grand Bay Pokerin veikot ovat varkaita, perkele! Noin 9kk sitten talletin sivustolle ja päivän ehdin palailla ennen kuin tunnukseni meni lukkoon. Laitoin mailia sivulta löytyvään osoitteeseen (lopulta kaikkiin mitä sieltä löytyy) ja koitin soittaakkin pariin ulkomaannumeroon. Ei vastausta.

4kk tapahtuman jälkeen yritin uusiksi, ei vastausta. Eilen koitin uudestaan, tällä kertaa lähetin toisestakin osoitteestani mailia, siihen tuli ihmeellistä kyllä jopa vastaus. Pyysin rahojen palauttamista Netelleriin tai tunnusten avaamista, laitoin myös scannit ajokortista ja laskuista kotiosoitteeseeni etc.

Vastaus oli:
> Dear Roni,
>
> Thanks for the email.
>
> As per my past emails, you must be over 21 years of age to play at
> our casino, regardless what the age limit is in your country.
>
>
> Kind regards.
>
> Trevor Bibb
> Customer Support


As per my past emails? He eivät ole vastanneet minulle aiemmin :) Tai viesti ei ainakaan ole tullut perille (ei ole spamfilttereitä tmv., ja sähköpostipaikkakin on sama kuin alkup. osotteellani)

Osa vastauksestani:
> If you owned a real casino would you steal money from people
> under 21 if they walked in from your front entrance?


Muu viestini oli lähinnä ihmettelyä ja kysymistä siitä ettei tuo ole syy viedä rahojani.

Sille tuli vastaus:
> Dear Roni,
>
> Thank you for your email,
>
> You have already wagered the cash that you have in your casino account
> though you will not be refunded back.
>
> You can refer back to the terms and condition for further verification.
>
> Please remember the sign of +21 is stated on the casino.
>
> Thank you for your understanding.
>
> Kind regards,
>
> Roberto Figgi
> Customer service


Osa vastauksestani edelliseen:
> And even though +21 might read somewhere it is absolutely wrong for you to steal customers > money based on that.
> Do you see it? I don't. Grand Bay Poker check it out.
> Here is your terms & conditions, nothing about +21,
> Terms & Conditions
> This is unacceptable.


Ja taas he vastaavat nopeasti:
> Dear Roni,
>
> Thank you for your reply,
>
> As I have explained to you.
>
> When you register an account with the casino automatically you have agreed to the terms and > > condition of the casino.
>
> The terms and condition clearly state that.
>
> You have already wagered the amount that you have purchased.
>
> Thank you for your understanding.
>
> Kind regards,
>
> Roberto Figgi
> Customer service


Tämmöstä tänään. Grand Bay Poker blacklistille, banniin ja banaania. Aspalle olisi ehkä kannattanut olla ystävällisempi, mutta vähemmästäkin ottaa vähän lämpöä. Viesteissäni oli kuitenkin aina "Hello," ja "Thank You, .."-osiot ihan kohteliaisuussyistä. Tuskin rahoja asiansa lämpimämmin esittämälläkään olisi herunut.

Onneksi olin tuominnnut kyseiset rahat jo aiemmin ikuisesti menetetyiksi. Kyse oli onneksi pienestä summasta. Periaatteet kuitenkin kunniaan.
Toinen beatti kävi juuri kun en jaksanut (vielä) mailata BetWWTS:lle miksen saanut cashbackia $100 vedosta joka sign up bonarina piti tulla automaattisesti takaisin hävitystä vedosta. Nykyään lafka on kuitenkin Bodogin omistuksessa ja tuskin edes muistavat kyseistä bonaria.

Go Nordea, toimittavat uuden korttini vanhaan konttoriin vaikka on ilmoittanut konttorinsa vaihtuneen muuton yhteydessä (200 km sinne tänne?). Aspa: "Oho, ei vaihdu tänne korttien puolelle tuo tieto vaikka olit ilmoittanut ja olimme sen tietoihin vaihtaneet."

TJ39

Edit:
taas vastaus Grand Bay Pokerilta, ovatkohan ihan tosissaan kun laittavat linkkiä johonkin sivustoon johon ei ole linkkiä Grand Bay Pokerin omilta sivuilta tai ole edes mainintaa paikan nimestä:
> Dear Roni,
>
> Thank you for your e-mail.
>
> Kindly review our webpage or the link provided below.
>
> Link : http://www.grandprive.com/responsible.asp
>
> Kind Regards,
>
> Nathan Karl
> Customer Service

No comments: